de eerste dag San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Jeanette Horn van den Bos - WaarBenJij.nu de eerste dag San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Jeanette Horn van den Bos - WaarBenJij.nu

de eerste dag San Francisco

Door: Jeanette

Blijf op de hoogte en volg Jeanette

07 Juli 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Zo'n 24 uur nadat we thuis de deur uit zijn gestapt komen we aan bij ons hotel.
Na 8 uur vliegen landen we in Washington. De incheck ging heel vlot. Met 4 uur overstap tijd voor de laatste deel van de vlucht alle tijd om even wat te eten en een scherm op te snorren om in ieder geval de 1e helft van het Nederlandse elftal te zien. En dat is gelukt!! Apart hoor zit je met een paar verdwaalde Nederlanders te kijken naar een te klein scherm...met een stand die nog alle kanten op kan, vertrekken we voor het laatste deel van onze vlucht.
In ons hotel aangekomen houden we het nog even vol om wakker te blijven, maar dan tollen we om van de slaap.
8 uur plaatselijke tijd zijn we op gestaan. Op loopafstand van het hotel ontbeten bij Sam's Diner. Gebakken aardappelen bij het ontbijt:-( Max en Eric smaakte het prima..
Toen op weg naar Pier 39, fishermans Warf, waar we fietsen hebben gehuurd. Op naar de Golden Gate brug....wat 'n super ervaring!!! Met de Ferry terug. Daarna nog de Cable Car genomen en via een wandeling door China Town terug richting hotel.
Daar hebben Eric en Twan het zwembad ingewijd. Morgen staat een bezoek aan Alcratraz op het programma.

• 07 Juli 2014 - 22:11

Hennie:

Wauw, wat een mooi begin van jullie vakantie.

• 07 Juli 2014 - 22:24

Gerrit:

Veel plezier, krijgen we ook een foto te zien van het campertje.