Op weg naar Mammoth Lake - Reisverslag uit Mammoth Lakes, Verenigde Staten van Jeanette Horn van den Bos - WaarBenJij.nu Op weg naar Mammoth Lake - Reisverslag uit Mammoth Lakes, Verenigde Staten van Jeanette Horn van den Bos - WaarBenJij.nu

Op weg naar Mammoth Lake

Door: Jeanette

Blijf op de hoogte en volg Jeanette

11 Juli 2014 | Verenigde Staten, Mammoth Lakes

Goed geslapen natuurlijk als je alleen op een veldje staat. Het zonnetje schijnt en we kunnen lekker buiten ontbijten. De rust wordt vervolgens ruw verstoord door een snerpend geluid, afkomstig van onze camper...gasalarm staat er op het display. Niks aan de hand volgens Eric die ook dan de rust zelve is. een kabel gedemonteerd, dus daar hebben we de komende 2 weken niet weer last van...
Dan kunnen we op weg. Inderdaad door wat handdoeken te drukken in de kastjes en de rammelende kookplaat voorzien van laag keukenrol, rijdt het een stuk rustiger en is er een fatsoenlijk gesprek te voeren tussen de voorbank en de tafelgangers in de camper zelf.
Omdat het Nederlandse elftal speelt koersen we op een stop om 13.00 uur. De Holland muts van Twan prijkt hoopvol op het dashboard.
Uiteindelijk komen we pas om 2 uur aan bij een restaurant. De stand is dan nog 0-0. We hebben niks gemist. In het restaurant zaten we met alleen maar Argentinië Gangers. Helaas enigszins ontredderd zetten we 1,5 uur later ons tocht voort.
Gelukkig veel mooie dingen te zien. Wat een schitterende bergen en een wijds uitzicht. Prachtige kleuren als we via het Mono Lake rijden. Om 17 uur rijden we de camping op bij Mammoth Lake.

• 11 Juli 2014 - 23:22

Anja & Co:

he globetrotters, toch wel een hele belevenis he zo'n VS -trip. Er is alweer een week voorbij.
    Ook hier in nederland ondanks de werkdagen wel een vakaniegevoel....vandaag28 graden....heelijk. Wij wensen jullie nog heel veel spannende, verrassende,mooie, momenten om nooit meer te vergeten.
    Have fun, anja en co.

• 11 Juli 2014 - 23:29