De 2e dag in San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Jeanette Horn van den Bos - WaarBenJij.nu De 2e dag in San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Jeanette Horn van den Bos - WaarBenJij.nu

De 2e dag in San Francisco

Door: Jeanette

Blijf op de hoogte en volg Jeanette

08 Juli 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Onze biologische klok is nog wat in de war. Vanmorgen om 6 uur was de hele familie klaar wakker. Was dan ook geen probleem om vroeg op te staan, zodat we ons om 9 uur konden melden bij Pier 33 voor bezoek aan Alcatraz. Echter het scannen van de e-tickets haperde. Bleek dat we ons een dag te vroeg hadden gemeld!!! Omdat de boot naar het eiland helemaal vol zit elke dag, zit er niets anders op ons morgenochtend op hetzelfde punt wederom te melden. Hebben wij weer :-(
Omdat we er toch al zijn, hebben we een bezoek gebracht aan het Aquarium of te Bay. Dit aquarium telt meer dan 20.000 dieren. Heel erg mooi en op moment dat wij er zijn is het er nog erg rustig. Daarna een bezoek gebracht aan Fisherman's Warf. Een bonte kleur van winkels. Nog een voorstelling gezien van een goochelaar. Erg komisch omdat een gestoorde zwerver de aandacht vooral wist te trekken. Sowieso is dat erg opvallend in het straatbeeld al die zwervers met karretjes. Overal liggen ze te slapen. Eerst keken Max en Twan zich de ogen uit, maar dag 2 is dat al een vertrouwd beeld. In deze stad vind je snel je weg. En als je wat glazig om je heen kijkt waar je moet zijn, word je al snel aangesproken met een 'Can I help you?' Na Fisherman's Warf de bus gepakt naar ander deel van de stad, naar het Golden Gate Park. Viel wat tegen, maar de reis ernaar toe was leuk.
Tussen de bedrijven door gebeld met de camperverhuur. Morgen om half 2 kunnen we de camper halen! Wordt best krap allemaal, bezoek aan Alcatraz morgenochtend en dan vanaf hotel nog een uur rijden naar het verhuurbedrijf. Enfin het zal wel los lopen...
Terug gekomen bij het hotel hebben Twan en Eric nog gezwommen. Vanavond lekker luieren en op tijd op 1 oor:-)

• 08 Juli 2014 - 12:56

Jancrichlucky:

Leuk om jullie belevenissen te volgen. Meer meer. Ben benieuwd naar camper.

• 08 Juli 2014 - 13:36

Ageeth:

Grappig om jullie verhalen te lezen. Hier nu 13.35uur, dus hopelijk liggen jullie nog op 1 oor.

• 08 Juli 2014 - 22:18

Eef:

Jullie hebben al heel wat gezien en beleefd. Leuk om jullie te volgen.
    Veel rij plezier morgen met de camper