San Diego here we are! - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Jeanette Horn van den Bos - WaarBenJij.nu San Diego here we are! - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Jeanette Horn van den Bos - WaarBenJij.nu

San Diego here we are!

Door: Jeanette

Blijf op de hoogte en volg Jeanette

23 Juli 2014 | Verenigde Staten, San Diego

Wat is het leuk elke keer als we een verslag toevoegen jullie reacties bij eerder verslagen te lezen. En ja Ageeth, ineens zitten we al in onze laatste week....maar ook daar gaan we van genieten! Natuurlijk volgen we hier ook het verschrikkelijke nieuws van de aanslag op het vliegtuig van Malaysia Airlines...we realiseren ons dat in dat vliegtuig gezinnen zaten die ook op weg waren naar hun vakantiebestemming. Maar zij kunnen hun reisverhalen niet meer delen.....het maakt ons verdrietig en stil...

Zondag zijn we na de koffie vertrokken voor de rit naar San Diego. Een rit van 2,5 uur rijden. We kiezen voor een mooie binnendoor route via de zuidkant van het Joshua Tree Parc. We komen langs vele wijngaarden en prachtige ranches. En sneller dan verwacht bereiken we San Diego, onze laatste stop voor Los Angeles.
De KOA camping in San Diego is een grotere camping met een prachtig zwembad. Aangezien het ook vandaag weer zomers warm is gaan, zoeken we de verkoeling van het zwembad. Ook tijd om even lekker te stoeien in het water. Eric kan de beide jongens nog aan, maar dat gaat niet lang meer duren als ik z'n verbeten trek zie bij het op de been te blijven ;-)...
Woensdag moeten we de camper alweer inleveren, de terugreis komt in zicht. Oeps ineens moeten we kiezen wat nog wel en wat laten we voor wat het is. We kiezen maandag voor een dagje strand. Aan de Grote Oceaan. Wat heerlijk. Als we aankomen is er alle ruimte om te parkeren vlakbij het strand. DIt
ben je aan de Hollandse kust niet gewend. De jongens zijn meteen achterdochtig....dit kan niet kloppen, we zitten vast bij het verkeerde strand.....nee dus! Ideaal ook als je tussen de middag een broodje wilt eten, lopen we even naar de camper die op zo'n 20 meter afstand staat. De koelkast en alle gemakken bij de hand, ideaal. Halverwege de middag vertrekken we weer, we zijn tomatenrood aan het worden. Er staat een heerlijke bries, waardoor we niet in de gaten hadden dat de zon er goed inbrand.
Dinsdag ( vandaag dus) zijn we naar het waterpark geweest. Allerhande glijbanen zijn we met en zonder banden afgestuiterd en onderaan de glijbaan aangekomen een broek die in je bilnaad is opgerold! Ook dat blijft leuk.
De meeste spullen hebben we vanavond al ingepakt. Morgenochtend vroeg op, we willen om half 7 rijden, zodat we om 9 uur in LA zijn. Dan camper inleveren. We hebben er dan zo'n 2.700 Miles (= ca. 4.000 km) op zitten. Nog 3 dagen voor de boeg voordat de terugreis begint....wat gaat het toch verschrikkelijk snel!

• 23 Juli 2014 - 12:19

Lieke:

Hoi allemaal!

Fantastisch wat jullie allemaal zien en meemaken.
    Nog maar drie dagen, wat gaat dat bizar snel!! Geniet deze dagen nog met het gezin van deze mooie vakantie, maar dat komt zeker goed!

Groetjes Lieke

• 23 Juli 2014 - 15:10

Ina:

He allemaal,

Tjee dat dit alweer de laatste week is...wat gaat het snel! Wat heb jij toch een mooie manier vsn schrijven Jeanette prachtig! Geniet van deze laatste dagen in de USA! Oant sjen ;-)

• 23 Juli 2014 - 20:43

Burt En Frits:

Hallo familie,
    geniet van jullie laatste dagen in de u.s.a.
    een beetje bijkomen na al die mijlen en voor de lange reis naar donkerbroek.
    zijn jullie aangekomen na alle hamburgers pancakes e.d.
    of hebjij de mannen verantwoord laten eten jeanette ?
    erik komt er nu een zwembad in de tuin?
    wij horen graag alle verhalen als we weer in donkerbroek lags komen.
    liefs en een dikke x Burt en Frits

• 23 Juli 2014 - 23:25

Eef:

Wat gaat de tijd snel, maar wat hebben jullie veel gezien!!!
    Staat er binnenkort bij jullie ook een camper op het erf?
    Dan ben je echt van alle grmakken voorzien, ook in Europa.
    We wachten af.
    Geniet nog van de laatste dagen.
    En een hele goede reis naar huis.
    Groet jan en Eef

• 24 Juli 2014 - 14:06

Hein:

Hoi Jeanette en familie,

Mooie verhalen en foto's: zo hebben we een mooi beeld gekregen van jullie vakantie. Maar ik heb zo'n vermoeden dat er straks nog wel meer verhalen loskomen!

Geniet van de laatste momenten daar en de terugreis. En dan nog even bijtanken als thuis bent!

Groet, Hein

• 24 Juli 2014 - 17:02

Jeanette:

Hoi Jan en Eef,
    Jullie kunnen binnenkort een verzoek over de schutting verwachten. We hadden hetzo gedacht, jullie binden onze caravan achter de Peugeot en wij jullie camper. Onder het mom 'burendienst'. Is dat niet een goed idee?